Ivm herfstvakantie worden bestellingen weer verzonden vanaf donderdag 26-10. Afhalen in de winkel is wel mogelijk! (maandag gesloten)

Hoe kan ik bestellen?

U kunt bestellen door middel van de winkelwagen. Wanneer u de gewenste producten in uw winkelwagen heeft geplaatst, kunt u een overzicht oproepen van de bestelde producten en zien wat het totale bedrag is. Daarna kunt u aanklikken voor welke betalingsmethode u kiest. Nadat u uw gegevens hebt ingevuld, bevestigd u uw bestelling. Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u van ons automatisch een bevestiging per e-mail.

Kan ik ook bestellen zonder een account aan te maken?

U kunt altijd via de mail of telefonisch een bestelling doorgeven.

Hoe kan ik hulp krijgen bij het bestellen?

Als u bij het bestellen onze hulp nodig heeft, dan kunt u een e-mail sturen naar: info@cookingathome.nl of bellen naar: 06-18459055. Op werkdagen staan wij van 9.00 tot 17.00 uur voor u klaar.

Hoe zijn de prijzen opgebouwd?

De genoemde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Voor voedingsmiddelen geldt een BTW-tarief van 6% en alle andere artikelen vallen onder het 21%-tarief. Alle aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt. Cookingathome behoudt zich het recht voor om de verkoopprijzen aan te passen zonder berichtgeving vooraf. Voor eenmaal bestelde artikelen blijft altijd de prijs gelden op het moment van bestellen.

Hoe is de levering geregeld?

Wij streven ernaar om de gewenste producten binnen 4 werkdagen na ontvangst van uw betaling te leveren. Mocht een bepaald product niet geleverd kunnen worden binnen deze termijn, dan krijgt u zo spoedig mogelijk bericht hierover per e-mail of telefoon. U kunt dan alsnog besluiten of u de bestelling voor die producten wel of niet wilt laten doorgaan. Wilt u zelf een wijziging of annulering doen, geef dit dan ook zo snel mogelijk door. Graag via email met vermelding van uw gegevens.

Hoe kan ik retourneren?

Indien het geleverde niet overeenkomt met het door u bestelde, dient u ons daarvan binnen 14 dagen op de hoogte te stellen. Indien is aangetoond dat het geleverde niet met het door u bestelde overeenkomt, zullen wij tegen retournering daarvan, de bestelling vervangen door de door u bestelde artikelen. De bezorgkosten van het door u aan ons terug te sturen verkeerde pakket zullen wij terugstorten.

Binnen welke termijn kan ik ruilen of retourneren?

U mag alle artikelen die u besteld heeft bij Cookingathome altijd binnen 14 werkdagen ruilen of retourneren. Dit geldt vanaf dag 1 na ontvangst. Na deze periode van 14 werkdagen kan de koop niet meer ontbonden worden.

Is het retourneren gratis?

Nee: De kosten voor het terugsturen van een bestelling bij Cookingathome zijn voor rekening van de klant.

Waar moet ik aan voldoen om in aanmerking te komen voor ruilen of retourneren?

De bestelde artikelen kunnen enkel en alleen geruild of geretourneerd worden binnen 14 werkdagen, in onbeschadigde staat en originele verpakking. speciaal voor u samengestelde producten of speciaal voor u bestelde producten kunnen niet geretourneerd worden. De goederen moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt zijn. De artikelen moeten per direct weer verkoopbaar zijn. Indien de artikelen niet voldoen aan bovenstaande eisen, zullen er kosten in rekening gebracht worden. Retourzendingen die niet vooraf zijn aangemeld, kunnen niet in behandeling worden genomen.

Hoe ontvang ik mijn geld retour?

Indien u kenbaar heeft gemaakt het aankoopbedrag gecrediteerd te willen hebben, zal dit binnen 8 werkdagen worden teruggestort op uw rekening. Het geld wordt teruggestort op de rekening waarmee de artikelen betaald zijn.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Indien u een beschadigd artikel hebt ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@cookingathome.nlWij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.

Hoe kan ik betalen?

U kunt een bestelling vooraf betalen met iDEAL of via een bankoverschrijving. Bij Cookingathome kopen betekend veilig winkelen. Dit omdat alles afgerekend wordt in een beveiligde omgeving. Wenst u te betalen via bankoverschrijving dan wordt de bestelling pas verzonden, nadat de betaling op onze bankrekening is bijgeschreven.

Hoe werkt Ideal?

U plaatst uw bestelling in de winkelmand. U kunt kiezen om te betalen via iDEAL. of via een bankoverschrijving. Kiest u voor IDEAL dan wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht klaarstaat? Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. U ontvangt van uw bank desgewenst een email ter bevestiging.

Kan ik ook betalen via bankoverschrijving?

U kunt uw betaling doen d.m.v. een bankopdracht c.q internetbankieren. Dit kunt u aangeven in het bestelproces. U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling van ons mail met daarop een overzicht van de door u bestelde artikelen. U kunt het totaalbedrag van uw bestelling, onder vermelding van uw naam en het ordernummer van uw bestelling, overmaken op rekeningnr 0149.5440.22 t.n.v. Cookingathome te Rijssen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Cookingathome is geen winkel, maar een webwinkel. U kunt uw bestelling plaatsen via de webshop of via email en telefonisch. Het is mogelijk om uw bestelling, na betaling via ideal of bankoverschrijving af te halen in Rijssen. Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op voor een afspraak.

Hoeveel zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Bestellingen in Rijssen en omgeving bezorgen wij tegen een geringe vergoeding. Voor alle  verzendingen tot 30 kg binnen nederland betaalt u € 6,25 verzendkosten. Verzendkosten zijn inclusief BTW. Voor waddeneilanden geldt een speciaal tarief.

Verzend u ook naar het buitenland?

Helaas verzenden wij niet naar het buitenland. 

Hoe kom ik in contact met cookingathome?

Voor vragen, opmerkingen of klachten kunt u contact opnemen met Cookingathome. Dit kan telefonisch op nummer: 06-18459055 of per e-mail: info@cookingathome.nl. Wij staan op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur voor u klaar. Op zaterdagmorgen zijn wij van 10.00 tot 12.00 uur aanwezig.